Πρωτο/μαγιά
μετα/φέρω τις φράσεις μου
μάτσο ζαχα/ρωτά – στο κέντρο της πόλης
Μετά υπο/φέρω αινιγματική φοβία
για ένα ποίημα
ανοιξιάτικο
που δεν λάμπει
κι όμως είναι χρυσός-
Στον βυθό του Θερμαϊκού
μετα/ποιώ
το κάλεσμα μιας εποχής αλλοτινής μου Οφηλίας
ενώ
συν/αισθάνομαι αθάνατος σχεδόν ero/τα
όπως πρώ/τα
κατά/πίνω την γλώσσα μου
που κάποτε στο έξω παγκάκι
είχε με την δικιά σου
ενωθεί
σε σάλια οικείας συν/ουσίας
τις στιγμές που χαρτο/γραφώντας
κύτταρα μνήμης
άνεμο καίγαμε
ν’ αλλάξει ο χρόνος φορά-
τότε που η μυθολογία του Νερο(ω)/να
ήταν τέχνη πιο αληθινή
απ’ την πραγματικότητα –
Τα μπαστούνια ζαχαρωτά
Στηρίζουν έναν ουρανό
déjà vu
τα παιδιά κουρασμένα από
παραφυάδες ero/τογωνικού Ο2
διασωληνώνουν τα πουλιά
θηλάζουν μαστούς σύννεφου
προκαλούν την βροχή
– Θέλεις ουρανό κομματάκι
να φας;
– Ero.. Ero
Όπως νερό-
καλός αγωγός ερωτικής δράσης λένε
Πάντως
η ανά/δραση του έρωτα είναι πιο θελκτική
απ’ το πνεύμα-
κι όμως
αδυνατώ να δαμάσω το κτήνος
μέσα μουˑ
μέρες τώρα/ περίπου μήνες
τα άκρα μου ακρωτηριασμένα
σπινθηρίζουν στο νερό-
αντιδρούν στο ph του βυθοχρόνου
πλαγκτόν πόλης αποφορτίζει
μόνον περιστασιακά
τις αν/όμοιες εκπνοές έρωτα
τις προ(ς)ομοιώσεις
εισπνοών / τεχνητών αναπνοών
μέσα στην κρυσταλλική οθόνη
που με έριξαν
θεάμα από παντού – το μόνιτορ
δύναται να φασματοσκοπεί
τα πάντα –
εκτός από το βλέμμα σου
[Ο χρόνος, σου λιγοστεύει την όραση- και κάπως πρόωρα θολώνει το νερό]
Γιώργος Αλισάνογλου
Από τη συλλογή του ERO(S) 7 βήματα – 7 λεύγες εντός
εκδ. Σαιξπηρικόν, 2012